Estem preparats, el primer és la seva seguretat i ho podem certificar.

Al GRUP AROMAR portem setmanes pensant en les seves vacances i extremant les mesures de desinfecció i seguretat per a que la seva estància sigui ara, més que mai, segura a la vegada que confortable.

Els nostres habituals protocols de servei intensifiquen aquest any les mesures de seguretat i de desinfecció per aconseguir la seva confiança i la millor satisfacció durant la seva estància.

Hem implementat un rigurós i exhaustiu pla de contenció Covid Safe que inclou l'adaptació dels processos de neteja i higiène per garantir la seguretat de tots, tant de clients com del nostre Staff. Tots els protocols i mesures de seguretat redissenyats, segueixen les recomanacions de la OMS - Ministeri de Sanitat -  i la Guia per a la reducció del contagi per Coronavirus del Ministeri d'Industria, Comerç i Turisme. Aquests protocols s'han desenvolupat amb l'assessorament i l'assistència tècnica dels nostres partners especialitzats:

 

 

LogoQuironPrevencion DiverseySolutions UnidadQuimica
Empresa internacional líder en la seguritat alimentaria, higiène i salut. Empresa líder global en solucions de netejai desinfecció amb productes certificats  segons la norma europea standard EN14476  i autoritzats per el ministeri de sanitat.

Grup químic especializat. Els seus productes estan certivicats per el Ministeri de Sanitat.

www.quironprevencion.com www.diverseysolutions.com www.unidadquimica.com

 

I els nostres treballadors han rebut formació específica a càrreg dels nostres col·laboradors.

A més a més, estem CERTIFICATS a trabés d'una empresa de certificació independent la implantació d'aquest Sistema de Prevenció de Riscos per la Salut davant la COVID-19 amb el segell "Safe Tourism Certified".


 

 
El nostre departament de Qualitat ha posat en marxa un sistema d'auditories internes per a verificar i millor de forma continua i així poder oferir totes les garanties als nostres clients i tenir-los preparats per la seva arribada. La seva opinió també és molt important per ajudar-nos en els processos de qualitat i seguretat. Gràcies per endavant per les seves suggerències.
 
Els desitgem una experiència satisfactoria, saludable i segura.
 
 

DANVAT DE TOT I PER LA SEGURAT DE TOTS:

En cas que hagi estat relacionat amb alguna persona infectada per la Covid-19, té, ha tingut simptomes compatibles o hagi donat positiu a les proves PCR, agrairiem ens ho comuniqui per a poder prendre les mesures oportunes.

 

Habitacions

  • Intensifiquem la desinfecció de les habitacions així com la freqüència de neteja a les zones comunes cada 2 hores (inclosos poms, tiradors de portes, aixetes, interruptors, botons d'ascensors i qualsevol altra superfície o objecte que estigui a l'abast de tots).
  • Totes les claus de les habitacions estan desinfectades i lliurades en una bossa hermètica abans de la seva utilització.
  • Intensifiquem la desinfecció integral de l'habitació, amb l'ús de desinfectants, polvoritzats i amb activitat virucida de Diversey, específics per a la neteja de totes les superfícies de l'habitació. Fent èmfasi en poms, tiradors de portes, aixetes, interruptors, endolls, assecadors, telèfons, taules, calaixos, armaris, penjadors, etc.
  • Incrementem el temps de ventilació de les habitacions.
  • Augmentem el temps perquè el nostre staff realitzi una desinfecció integral de tots els elements de l'habitació.
  • El Grup Aromar disposa d'una bugaderia pròpia que dóna servei als nostres establiments. Tota la roba de llit i tovalloles es desinfecten internament amb el màxim control d'acord amb els protocols Covid Safe.
  • Totes les mantes i coixins dels armaris estan protegides i segellades.
  • Els nostres productes al minibar són a petició a recepció.
  • Les nostres teteres i cafeteres Nespresso, que comporten a la recepció.
  • Disposa dels nostres habituals amenities al bany, que estan degudament desinfectats. I aquest any s'inclou un kit higiènic Covid Safe amb guants, mascareta i gel hidroalcohólico per mans a la seva disposició.
  • Li oferim la possibilitat de sol·licitar un coixí d'un sol ús a petició a recepció.
  • Els esmorzars s'ofereixen en restaurant, d'acord amb un servei de bufet assistit i una carta a disposició que s'atén a taula.

 

Zones Comuns

  • A la Recepció, el nostre equip el rebrà i atendrà amb les mesures de protecció adequades i / o mantenint la distància de seguretat d'1,5 metres.
  • Els nostres equips reben formació contínua per aplicar i actualitzar les mesures de seguretat.
  • Tots els clients tenen gel hidroalcohólico a la seva disposició a totes les zones comunes de l'hotel per desinfectar les seves mans (recepció, àrees d'espera, entrada d'ascensors, restaurants, bars, terrasses i piscina).
  • L'entrada principal de l'hotel disposa d'un sistema per desinfectar les seves sabates i el seu equipatge a l'arribar.
  • Recomanem realitzar el Check in online des de casa amb confirmació d'hora d'arribada a l'equip de Recepció per evitar l'espera en el taulell.
  • Per motius de seguretat i d'higiene, el checkin podria retardar-se fins las16h. En el cas que pogués realitzar-se abans, s'efectuarà.
  • També s'ofereix el Sortida-out contactless.
  • Recomanem l'ús de mitjans electrònics per a realitzar qualsevol pagament a través d'una targeta de crèdit o dèbit per minimitzar el contacte.
  • Per a la realització d'esdeveniments i l'ús de les sales de reunions, es respecten en tot moment les mesures de distanciament i de protecció dels assistents.
  • Per al servei de restauració i piscina serà necessari reserva prèvia. Recomanem confirmin a Recepció seva reserva i preferència en els horaris, en el moment de la seva arribada.
  • Donem preferència a persones majors de 65 anys i persones vulnerables.
  • L'aforament de les zones comunes està limitat per evitar aglomeracions i garantir la mobilitat per al compliment de la distància de seguretat d'1,5 metres. (Esmorzars i restaurants).
  • S'ha retirat temporalment de l'mobiliari i objectes de decoració que impedien el compliment de les distàncies de seguretat d'1,5 metres.
  • Totes les zones comunes de l'hotel tindran una freqüència de desinfecció cada dues hores.
  • Tots els productes de neteja compleixen amb les garanties sanitàries contra el virus.
  • Disposem de totes les fitxes tècniques dels productes utilitzats de Diversey i Unitat Química.

 

Restaurants i Bars

  • En el servei de Restauració nostre equip el rebrà i atendrà amb les mesures de protecció adequades i / o mantenint la distància de seguretat d'1,5 metres.
  • Els nostres equips reben formació contínua per aplicar i actualitzar les mesures de seguretat.
  • Es disposa de punts de gel hidroalcohólico en tots els accessos als restaurants i bars.
  • Els aforaments estan limitats en restaurants i bars per garantir la distància de seguretat d'1,5 metres.
  • Les taules tant en els salons interiors com en les terrasses d'estar situats de manera que permeten mantenir la distància mínima de 1,5 metres entre els clients.
  • Es desinfecten a l'iniciar i finalitzar cada servei les instal·lacions i tot el mobiliari amb productes desinfectants i amb efecte virucida de Diversey.
  • Intensifiquem la desinfecció així com la freqüència de neteja cada 2 hores (inclosos poms, tiradors de portes, aixetes, interruptors, botons d'ascensors i qualsevol altra superfície o objecte que estigui a l'abast de tots).
  • Les taules i les cadires es desinfecten pel nostre personal entre client i client.
  • La taula es presenta amb estovalles de tèxtil que es desinfecta després del seu ús a través de processos de rentat intensiu a partir dels 60 ºC.
  • Rentat a màquina de qualsevol estri de cristalleria i vaixella (gots, tasses, etc.) a alta temperatura en els trens de rentat industrials per a la seva desinfecció a 85ºC.
  • Sera necessari que faci la reserva prèvia dels serveis de Restauració de l'hotel a la recepció.
  • Tenen a la seva disposició la carta amb l'oferta gastronòmica a través d'un sistema contacless.
  • Priorització de el servei en taula.
     

Piscines

       * L'hotel Costa Brava no disposa del servei de piscina.
          
  • Caldrà la reserva prèvia a la recepció.
  • El nostre equip de vigilància i socorrisme el rebrà i atendrà amb les mesures de protecció adequades i / o mantenint la distància de seguretat d'1,5 metres.
  • Els nostres equips reben formació contínua per aplicar i actualitzar les mesures de seguretat.
  • Es disposen de punts de gel hidroalcohólico al recinte.
  • Els aforaments estan limitats i controlats per garantir la distància de seguretat d'1,5 metres a la zona solàrium de la piscina.
  • Les gandules estaran situades de manera que permetran mantenir la distància mínima de 1,5 metres entre els clients.
  • Aforament limitat i controlat per garantir que vostè i els seus acompanyants disposen d'un espai de seguretat per al bany que permet mantenir la distància mínima de 1,5 metres entre els clients.
  • Intensificació de l'manteniment i desinfecció de l'aigua de la piscina per garantir la seva òptima qualitat.
  • Increment en la freqüència de la neteja i desinfecció de la zona de la piscina, gandules i el seu mobiliari.
  • Es desinfecten les instal·lacions i tot el mobiliari amb productes desinfectants i amb efecte virucida de Diversey.
  • Intensifiquem la desinfecció així com la freqüència de neteja cada 2 hores (inclosos poms de portes, dutxes, escales de mà i qualsevol altra superfície o objecte que estigui a l'abast de tots).
  • Les gandules es desinfectaran pel nostre personal entre client i client.

 

Preguntes Freqüents

 

És segur allotjar-me amb el Grupo Aromar?

Hem reforçat tots els protocols de neteja i desinfecció en habitacions i zones comunes dels nostres establiments segons les recomanacions de les autoritats sanitàries, però també hem sumat les nostres pròpies mesures. Tot el nostre equip rep formació permanent i realitzem auditories periòdiques per garantir la teva seguretat.

Hem aconseguit comprovar l'efectivitat dels nostres protocols per prevenir el risc de contagi, durant la fase de preobertura.

Com garantitzen els nostres Hotels i Restaurants la neteja de les seves instal·lacions?

La seva seguretat és la nostra prioritat i per això hem augmentat de la freqüència de neteja i desinfecció de les superfícies de contacte regular, així com la ventilació de totes les nostres estances. En totes les nostres recepcions s'han instal·lat mesures de protecció físiques i senyalització per garantir el distanciament entre persones i s'han instal·lat dispensadors de gel hidroalcohólico. Disposem de màscares, guants i termòmetres per a aquells clients que ho sol·licitin.

Aquestes mesures i protocols addicionals ja han estat testats. A més, tot el nostre equip rep formació diària sobre les mesures de seguretat.

Què passa si l'hotel es troba obert, però no puc fer el meu viatge per causes de força major?

No et preocupis, estem a la teva disposició per ajudar-te. No dubtis a escriure a l'hotel perquè puguem revisar la teva reserva. Som conscients que ens trobem en una situació extraordinària i que hi ha causes alienes que poden afectar els teus plans de viatge.

Puc fer la meva reserva ara i cancel·lar després sense cost addicional?

Si, hem flexibilitzat la nostra política de cancel·lació a causa d'aquesta situació excepcional, per la qual cosa, podràs cancel·lar la reserva de forma gratuïta 48 hores abans de l'arribada.

Quan obren?

La data de reobertura és el 22 de Juny 2020 si les autoritats de el país ho permeten.

Comprovi disponibilitat al web dels nostres hotels. www.hotelaromar.com.

En tots els casos les dates de reobertura es poden veure afectades per raons de força major.